Pages

impian seorang gadis

Ya Allah.. Semoga segala apa yang terjadi walau sepahit mana pun ia melekat dihatiku, jadikanla ia kenangan yang terindah dalam hidupku

Tuesday 23 September 2014

Its better to be alone than being with someone who makes you feel alone 💔💔💔




Based on tajuk kat atas u will know what I mean right?? Ok la lets we talk .... Aku tau x guna jugak aku tulis panjang2  macam ni ... And aku tau kau x kan bace ... Kau pon tak tau agaknya aku ade blog ni .... I think u totally change ... Kau tau srbab ape aku cakap macam tu sebab thats the fact ..... But aku just nak say thank you because kau hadir dalam hidup aku ... Memang tak lame tapi cukup la untuk kau jadi pencukup rase dlam kehidupan aku ni ... Like people say ALLAH datang kan seseorang itu dalam hidup kita pasti bersebab dan kita sebagai umat perlu mengambil iktibar .., So life must go on ..... Aku rase tak salah pon kalau kita nak kawan balik dengan orang yang kita pernah fall in love dlu kan  ..... Kisah lama biar menjadi sejarah .... Kita sebagai manusia jangan mengulangi sejatah yang  lepas.....


Takenote : Cinta Hati ❤❤❤ 

No comments:

Post a Comment