Pages

impian seorang gadis

Ya Allah.. Semoga segala apa yang terjadi walau sepahit mana pun ia melekat dihatiku, jadikanla ia kenangan yang terindah dalam hidupku

Thursday 5 March 2015

Bestfriends ??


Assalamualaikum... Lama dah kita tak bukak blog ni ... Macam dah berbahuk pon ade .. Bukan xnk bukak cuma kat poli sana xde internet ... Coverage tak kuat maaa.... Macam mana mau bukak. 
 Ok ,lets we talk about best friends betul la kata orang kehidupan di IPTA dengn sekolah lain... Dulu kat sekolah best friends aku hanya salbiah dengan damira je .. Sampai kadang2 aku terfikir macam malas nak ade kawan atas sebab2 tertentu ... Tapi dengan berkat sabar dan berfikiran terbuka Allah berikan kemanisan dia... Alhamdulillah aku dapat sambung belajar dekat politeknik , mula-mula aku ingat aku jadi macam dulu , alone tak da kawan semua tu la .. Semua jangkaan aku meleset aku di kurniakan kawan-kawan yang baik dan selalu amek berat pasal aku ... Diorang la kakak aku , adik aku , kawan aku, musuh aku semua la diorang ni ... Aku bersyukur dapat kawan macam lin selalu membebel kalau buat salah dah macam radio dah , waa pulak disebabkan dia suka minom soya terus melekat nama soya , pika budak kpop peminat setia kpop smpai aku yang tak minat ni pon dah terikot-ikot ... Hehehehe .... Ina budak yang aku suka cari pasal my muncit kat sne banyak benda yang kitorang kongsi bersama . Kadang-kadang aku kesian juga asyik dia je kene bahan tapi nak buat macam mane ina , hanya kau je yang aku suka bahan ... 
   



No comments:

Post a Comment