Pages

impian seorang gadis

Ya Allah.. Semoga segala apa yang terjadi walau sepahit mana pun ia melekat dihatiku, jadikanla ia kenangan yang terindah dalam hidupku

Saturday 25 October 2014

Hujung minggu





ASSALAMUALAIKUM .... 
Hai guys .... Good morning .... Hari ni aku ade dekat msu shah alam ... Cuba teka ape yang aku buat dekat sni ??? *spe betul aku bagi hadiahh* hahha ... Aku tau korang tak boleh jawab right .... Ok la aku bagi tau la ... I just wait for my aunty .... Tiba2 aku macam thinking la for awhile ... How my life as a student ... That I will be happy people with have a lot of friendss atau ... a stranger people ... Tu pon aku terfikir sbb some of student yang hadir kan diri untuk seminar kan sni macam "kepoh" gila ... Tu pon aku terserempak time aku nak g toilet xdi .... Actually enviroment kat sni best ... Agak tenang mybe sbb hari ahad ... Student lain banyak habis kan mase dengan u know like ulang kaji ke , hang out ke or yang paling familiar sekali siapkan assigment                                           
Sebenarnya banyak lagi aku nak berceloteh dekat sni tapi masa aku agak kekurangan la ... Sbb perhatian aku tertarik pada benda lain .... 
Nanti kalau aku ade story kita jumpa lagi .....


       #Lolitaminion #encikgoryfathoni♥

No comments:

Post a Comment