Pages

impian seorang gadis

Ya Allah.. Semoga segala apa yang terjadi walau sepahit mana pun ia melekat dihatiku, jadikanla ia kenangan yang terindah dalam hidupku

Friday 24 October 2014

Santai petang



Assalamualaikum ... Haaa meyh sni ceq nak habaq mai.... Mesti korang semua tertnya2 kan bila la budak typo ni nak masuk blaja ... nampak sangat ayat menghalau,,.. Huhuhu.. Nampak x gambar bangunan yang ala2 pink orange kat atas tu ... ?? Haaa situ la tempat yang bakal ceq teruskan pengajian ... Actually rase macam erghhh berdebar gila ... Macam mane suasana kat sana ? Kawan2 lagi ? Macam2 lagi la yang bermain dalam otak ni  ... Macam mane la aku nak biasekan diri ... Hmmmm The important things is aku x pernah jauh dari parents aku .. Tu la masalah aku yang utama .... Yaaaa u know that aku ni nampak garang n sweet sikit la kan .. hahahahha tapi aku x garang sebenarnya ... Aku seorang yang lemah lembut gitu ... Ececehhh ni nmanya masuk bakul angkat sendiri .Sebenarnya aku x tau ape motif aku typing petang ni kepala aku serabut yang teramat .... Nak tau la tu kan ??  sibuk je ... hahhahha Xde ape pon sebenarnyaa cuma biase la agak terasa hati dengan "someone" kan ... Lari tajuk dah ni ... haha Kalau korang nak tau macam mane kehidupan aku sebagai seorang pelajar .. Korang semua kene tunggu entry aku yang akan datng ....

No comments:

Post a Comment