Pages

impian seorang gadis

Ya Allah.. Semoga segala apa yang terjadi walau sepahit mana pun ia melekat dihatiku, jadikanla ia kenangan yang terindah dalam hidupku

Sunday, 12 October 2014

Kaki typo ???






Assalamualaikum ... Para pembaca blog tegar .. Kalau korang perasan la kan ... Setiap entry yang aku post mesti ada typo ... X banyak mesti sikit .. hahhaha .. Nak buat macam mana dah kenyataan aku memang kaki typo .. Tpi time buat karangan xde la pulak aku rasa typo .. Ececeh ... memang la aku x perasan sebb aku yang tulis ... Bila baca balik baru sedar typo aku terlampau teruk... Korang tau x ubat ape yang boleh buat typo aku ni hilang ?? Mesti x tau kan .. Sebab aku pon x tau ... Mungkin la kan.. Aku x cakap tapi kemungkinan besar typo tu datang apabila banyak benda nak tulis lepas tu aku menaip x reti nak letak noktah .. Tu la faktor utama ... Tengok NOKTAH aku pon dah jadi NIKTAH ... Korang x payah la nak cari aku dah betul kan pon... Sebelom korang bace .. Malu la dah besar2 PON ADE TYPO LAGI ... Dah macam kanak2 ribena dah .. 

No comments:

Post a Comment