Pages

impian seorang gadis

Ya Allah.. Semoga segala apa yang terjadi walau sepahit mana pun ia melekat dihatiku, jadikanla ia kenangan yang terindah dalam hidupku

Friday 10 October 2014

One day mybe ....

Assalamualaikum ..... Selamat pagi para pembaca blog .... hari ni aku nak share dengan korang semua a little bit my problem la .... Honestly bukan sengaja aku nak share ngn korang kat blog ni sebenarnya .... Damira n salbiah tengah exam week so x kan aku nak ganggu pulak kan .... Aku nak diorang fokus dengan pelajaran diorang .... Nak harap kan dia ??? Diam sentiasa akan sibuk bila aku perlukan dia .... aku x salah kan die .... Mungkin jugak die betul2 sibuk kan .... So aku kene la paham ... Tapi kalau ikot kan hati memang aku nak dia dengar masalah aku kan ... Tapi nak buat macam mane aku pon x boleh nak paksa ....  Mungkin bagi perempuan lain die terlalu caring dan amat istimewa .... Walau pon sebagai seorang kawan ... Tapi bagi aku entah la ... Layanan macam tu aku belom pernah dapat jadi aku x boleh la nak ckap kan ...

 Just what he said ,
"one day I will do like that ,but not now"

Yaaaa .... so I have to wait .... Insya Allah ... Setiap ujian dan cabaran yang Allah berikan mesti ade hikmah dan kebahagian ... So stay positive and fight for what we want ....

No comments:

Post a Comment